jueves, 24 de diciembre de 2009

Intervenció de síntesi del blog

He trobat molt interessant el fet d' haver de mantenir un blog ja que m'ha permès aprendre moltes coses que no sabia de la seva existència. És molt innovador el fet d'haver de penjar tots els treballs en aquesta pàgina web personalitzada.
Abans jo ja sabia que existien aquest tipus de pàgines però mai m'hagués imaginat que hem serviria per aprendre i posar en pràctica moltes coses que he tingut l'oportunitat d'aprendre.

Al principi quan en Jordi ens va explicar tot això dels blogs personalment hem sonava una mica estrany i no entenia gaire bé la utilitat i el seu funcionament. Però a mida que han anat passant les setmanes m'he adonat que no és tant complicat i que realment és interessant.

Penso que és una eina molt útil per recordar tot el que hem anat fent durant tot el curs i és una manera de mantenir tots aquest treballs a la xarxa i crear en nosaltres una certa constància.
He vist que tots aquests treballs els podré tornar a veure sempre que hem vingui de gust o ho necessiti, també ho puc modificar si ho veig necessari i sobretot ho puc compartir amb molta gent igual que jo puc visitar molts blogs interessants.

Si hagués de destacar dues intervencions de Tic que per mi han sigut les més significatives diria primer de tot el treball de Territori ja que gràcies a aquest últim he tingut l'oportunitat de conèixer des de més aprop l'entorn Vilanoví i les seves festes populars i tradicionals. M'ha agrada molt poder crear un Power Point intentant que fos el més divertit possible, estèticament ben fet i sobretot que els conceptes que volem transmetre, el públic, el capti de la millor manera possible.

La segona intervenció que destacaria, seria la de l'aportació que vam haver de fer en grups a la Viquipèdia. Hem va estranyar molt quan en Jordi ens va explicar que les pàgines del Viquipèdia són obertes a tot tipus d'aportacions i que tothom, i absolutament tothom té dret a modificar o afegir informació en aquesta enciclopèdia universal. Evidentment tota aquest informació està vigilada per persones professionals. Hem va sembla molt interessant haver d'afegir una informació a la Viquipèdia però sobretot hem va donar respecte perquè és una responsabilitat important ja que molta gent és fia d'aquesta font d'informació

Fins aquí aquest blog, espero que hagí agradat a tothom, a mi m'ha servit de moltes coses i la veritat és que estic molt orgullosa ja que li he dedicat al màxim que he pogut.
Un saludo i bones festes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario